İngilizce ’de 8. Sınıfta C1; Almanca ’da 8. Sınıfta B1 seviyelerine ulaşılması hedeflenir. Öğretim sürecinde; dolaysız yöntem “direct method” ile bilişsel yö
Genel Yetenek Test Bataryası, Yeteneklere Uygun Mesleki Yönelim Envanteri, Çoklu Zeka Testi, Farklı Yetenek Testleri Bataryası vb. yöntemlerle öğrencilerin yetenekleri belirlenir
SMART Kriteri, Akademik Benlik Kavramı Ölçeği, Kendini Değerlendirme Envanteri vb. yöntemlerle öğrencilerin kısa-orta-uzun vadeli hedefleri belirlenir.
Kendini Değerlendirme Envanteri, Mesleki Yaklaşım Envanteri, HOLLAND Meslek Tercih Envanteri uygulanarak ve de öğrencilerin sosyo-kültürel ve ekonomik yapılarına uygun olarak yurt i&cce